sobota, 20 września 2008

Sukces!

Zacznę pierwszy wpis w blogu trochę inaczej niż zakładałem.

Chciałbym się wam pochwalić, że miałem okazję uczestniczyć w warsztatach fotograficznych realizowanych w ramach projektu „Światłoczułe miasto. Bydgoszczanie w oczach młodych fotografów”. W projekcie wzięło udział 20 uczestników, którzy realizowali swoje fotoreportaże na wybrany przez prowadzących temat. Ja miałem okazję tworzyć zdjęcia do tematu: „Świat dorastającego mężczyzny”.

Ostatniego dnia warsztatów odbyła się prezentacja wszystkich fotoreportaży, po której przeprowadzony został konkurs na nagrodę publiczności, w której wszyscy obecni na prezentacji mogli oddać jeden głos na wybrany przez siebie fotoreportaż.

Tutaj się pochwalę po raz pierwszy, gdyż moje zdjęcia otrzymały właśnie tę nagrodę, z czego osobiście bardzo się cieszę, bo w końcu to ludzie są najważniejszymi odbiorcami tych zdjęć.

18 września 2008 roku odbyła się wystawa wszystkich fotoreportaży na Starym Rynku w Bydgoszczy, gdzie dodatkowo specjalna komisja oceniająca miała przyznać główne nagrody uczestnikom warsztatów.

Pochwalę się po raz drugi, gdyż moje zdjęcia otrzymały 1 miejsce wśród wszystkich fotoreportaży.

Takie dwa wyróżnienia to jest naprawdę COŚ. Tego się nie da opisać słowami.
Dodatkowo zamieszczam fragment internetowego wydania Gazety Wyborczej, w której napisano parę słów o tej wystawie.




Na MojeMiasto Bydgoszcz napisano także:

Brak komentarzy: